Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Badanie postrzegania wartości (Facebook V/S Print Media) autor: Nadeem Ahmad
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Badanie postrzegania wartości (Facebook V/S Print Media)

Wersja papierowa
Autor: Nadeem Ahmad
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-54126-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 52
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
215,40 zł

Celem niniejszego artykułu jest porównanie postrzegania przez klientów wartości reklamy na portalach społecznościowych (SNS) z ich postrzeganiem wartości reklamy w mediach drukowanych. Dane zostały zebrane za pomocą kwestionariusza na próbie 235 osób i przeanalizowane przy użyciu SPSS. Analiza wykazała, że model wartości reklamy Ducoffe'a zapewnia dobre dopasowanie do oceny wartości reklamy w mediach społecznościowych i drukowanych. Respondenci ocenili wartość reklamy na podstawie rozrywki i informatywności (wyższej dla mediów społecznościowych). Analizując względne znaczenie każdego elementu modelu Ducoffe'a, jasne jest, że rozrywka i informatywność odgrywają kluczową rolę w ocenie wartości reklamy zarówno w mediach tradycyjnych (media drukowane), jak i nietradycyjnych (serwisy społecznościowe). Jeśli praktycy dążą do interakcji za pośrednictwem SNS z młodymi konsumentami, powinni skupić się na dostarczaniu treści rozrywkowych w formacie, który sprawia, że zaangażowanie marki jest płynne, a jednocześnie nie utrudnia realizacji celów. Badanie to stanowi impuls do przyszłych badań nad postrzeganiem przez konsumentów wartości reklam we wszystkich SNS, w porównaniu z ich tradycyjnymi odpowiednikami.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier