Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 39 produktów,
łącznie za kwotę 5 564,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Disintegration
Moody David
82,90 zł

 
ksiazka tytuł: Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view autor: Naskrent Julia
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view

Wersja papierowa
ISBN: 978-38-364-0627-7
Format: 17.0x24.4cm
Liczba stron: 116
Wydanie: 2007 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
338,30 zł

Recently, it seems as if the general opinion about marketing has deteriorated,
in particular due to broadly discussed scandals. At the same time, there has
been increased interest in corporate social responsibility and ethical conduct.
Hence, this paper evaluates marketing activities with the help of an ethical
theory as a normative basis, namely the Theory of Justice by John Rawls.
The author, Julia Naskrent, first gives an introduction to the basic concepts of
ethics and marketing. After justifying its use for the purpose of this paper,
the Theory of Justice is operationalized in order to make it applicable for the
actual analysis of marketing activities which is made in accordance with the
marketing mix. At the end of the first part of the paper, a model of the most
important findings is presented and forms the basis for the second part.
Here, ways to legitimize marketing activities are presented by demonstrating
several instruments and initiatives companies can establish.
Due to combining ethical theory and philosophy with practical marketing
activities, this paper is interesting for practitioners such as marketers, as well
as philosophers, scholars and economists.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier