Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Turystyka zrównoważona. Trendy dyfuzja ewaluacja autor: Niezgoda Agnieszka
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Turystyka zrównoważona. Trendy dyfuzja ewaluacja

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382112306
Format: B5
Liczba stron: 294
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2024 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
48,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 


1. KONCEPCJA TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ
1.1. Koncepcja rozwoju zrównoważonego jako punkt wyjścia modelu rozwoju współczesnej turystyki
1.2. Wpływ środowiska przyrodniczego na rozwój różnych form turystyki
1.3. Turystyka zrównoważona – konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia
2. CECHY OBSZARU RECEPCJI TURYSTYCZNEJ JAKO WARUNEK ROZWOJU TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ
2.1. Przestrzeń turystyczna, obszar recepcji turystycznej, pojemność i chłonność turystyczna – podejścia koncepcyjne i zakresy pojęć
2.1.1. Przestrzeń turystyczna
2.1.2. Obszar recepcji turystycznej
2.1.3. Pojemność i chłonność turystyczna
2.2. Uwarunkowania turystyki zrównoważonej w różnych typach przestrzeni
2.2.1. Obszary przyrodnicze
2.2.2. Obszary wiejskie
2.2.3. Obszary miejskie
3. ROLA TRENDÓW KONSUMENCKICH W OSIĄGANIU CELÓW TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ
3.1. Ekonomia współdzielenia
3.2. Prozdrowotne style życia
3.3. Kompresja czasu i przestrzeni, nowe podziały czasu pracy i czasu wolnego
3.4. Wzmożona konsumpcja
3.5. Indywidualizacja i personalizacja oferty
3.6. Autentyczność
3.7. Wielokulturowość
3.8. Ekonomia doświadczeń, dematerializacja konsumpcji
3.9. Minimalizm i selektywna ekstrawagancja
3.10. Premiumizacja i paradoks konsumencki
3.11. Połączenie konsumentów
3.12. Prosumpcja
3.13. Urbanizacja, wzrost liczebności klasy średniej
3.14. Procesy społeczno-demograficzne, zmiana struktury i modelu rodziny
3.15. „Kokonizacja”, zagrożenia wynikające z pandemii COVID-19
4. DYFUZJA ZACHOWAŃ ZGODNYCH Z TURYSTYKĄ ZRÓWNOWAŻONĄ – RELACJE TURYSTÓW ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ
4.1. Mieszkańcy i turyści – perspektywa tradycyjna
4.2. Dyfuzja postaw i zachowań prośrodowiskowych mieszkańców i turystów – nowa perspektywa
4.2.1. Pojęcie dyfuzji świadomości ekologicznej i zachowań prośrodowiskowych (efekt spillover)
4.2.2. Rodzaje motywacji i moda na zachowania prośrodowiskowe
4.3. Dyfuzja zachowań prośrodowiskowych – ilustracja empiryczna
4.4. Uwarunkowania dyfuzji postaw proekologicznych
4.4.1. Tożsamość lokalna i partycypacja społeczna
4.4.2. Jakość życia jako determinanta i efekt turystyki zrównoważonej
5. WDRAŻANIE TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ – OBSZARY DZIAŁAŃ PODMIOTÓW RYNKU TURYSTYCZNEGO
5.1. Planowanie strategiczne i elastyczne
5.2. Produkt turystyki zrównoważonej
5.3. Edukacyjna rola komunikacji
5.4. Współpraca i zarządzanie konfliktem
6. EWALUACJA TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ
6.1. Propozycja Światowej Organizacji Turystyki – Statystyczne Ramy Pomiaru Zrównoważonego Rozwoju Turystyki (SF-MST)
6.2. Europejski system wskaźników ETIS – ocena przydatności i dostępności w warunkach polskich
6.3. Propozycje ewaluacji turystyki zrównoważonej w odniesieniu do kluczowych obszarów zagadnień

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier