Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The phenomenon of emotional intelligence in virtual business negotiation autor: Nizomov Behruz
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The phenomenon of emotional intelligence in virtual business negotiation

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-07-41907-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 52
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
271,90 zł

The modern business world is undergoing a revolution due to the rapid development of information and communication technologies. Virtual business negotiations are becoming an increasingly common and effective means of conducting business interactions, enabling global communication and cooperation. However, with the emergence of the virtual environment, new challenges arise due to the limitations of communication and the loss of face-to-face contact between negotiators.One of the key factors of successful business negotiations is emotional intelligence, which is defined by the ability to understand and manage one's own emotions, as well as to recognize and adequately respond to the emotional signals of others. Emotional intelligence becomes especially important in virtual business negotiations, where the impossibility of face-to-face interaction complicates emotional communication and can lead to misunderstandings, conflicts and unsuccessful outcomes.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier