Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Przedsiębiorczość i innowacyjność przedsiębiorstw. Pomysły, wdrożenie, komercjalizacja, rozwój autor: Nowak Mizgalska Hanna, Szulczewska Remi Aleksandra
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Przedsiębiorczość i innowacyjność przedsiębiorstw. Pomysły, wdrożenie, komercjalizacja, rozwój

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382111484
Format: A4
Liczba stron: 97
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
25,50 zł

1. Znaczenie przedsiębiorczości i innowacyjności przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym (Hanna Nowak-Mizgalska, Aleksandra Szulczewska-Remi)
1.1. Wprowadzenie
1.1.1. Rola przedsiębiorcy i rodzaje przedsiębiorczości
1.1.2. Pomiar przedsiębiorczości Polski na tle Europy i świata
1.1.3. Definicja i znaczenie sektora MMŚP
1.1.4. Rodzaje innowacji
1.1.5. Innowacyjność sektora MMŚP
1.2. Pytania problemowe
1.3. Pytania testowe
1.4. Zadania
2. Biznesplan ([Sławomir Kalinowski])
2.1. Wprowadzenie
2.1.1. Pomysł na biznes
2.1.2. Ocena obecnego potencjału
2.1.3. Analiza otoczenia ekonomicznego i prawno-instytucjonalnego
2.1.4. Badanie rynku
2.1.5. Strategia biznesowa
2.1.6. Plan działań operacyjnych
2.1.7. Prognoza finansowa
2.1.8. Kontrola realizacji biznesplanu
2.2. Pytania problemowe
2.3. Pytania testowe
2.4. Zadania
3. Tworzenie modeli biznesowych z wykorzystaniem metodyki business model canvas (Alicja Hadryś)
3.1. Wprowadzenie
3.1.1. Business model canvas
3.1.2. Dziewięć fundamentalnych elementów business model canvas
3.2. Pytania
3.3. Zadania
4. Aspekty formalnoprawne i otoczenie instytucjonalne przedsiębiorstw (Anna Jancz, Hanna Nowak-Mizgalska)
.1. Wprowadzenie
4.1.1. Rodzaje instytucji
4.1.2. Regulacyjny wymiar prowadzenia działalności gospodarczej
4.1.3. Rejestracja firmy
4.1.4. Wybór formy prawnej
4.1.5. Wybór formy opodatkowania
4.1.6. Rozliczenia z ZUS
4.1.7. Prawo pracy
4.1.8. Instytucje otoczenia biznesu (IOB)
4.1.9. Normatywny i kognitywny wymiar prowadzenia działalności gospodarczej
4.2. Pytania problemowe
4.3. Pytania testowe
4.4. Zadania
5. Komercjalizacja wiedzy i technologii (Aleksandra Szulczewska-Remi)
5.1. Wprowadzenie
5.1.1. Transfer technologii a komercjalizacja badań
5.1.2. Ścieżki komercjalizacji wiedzy i technologii
5.1.3. Przedmiot komercjalizacji
5.1.4. Przedsiębiorczość akademicka
5.2. Pytania problemowe
5.3. Pytania testowe
5.4. Zadania
6. Zarządzanie procesem innowacyjnym (Robert Romanowski)
6.1. Wprowadzenie
6.1.1. Rodzaje procesów innowacyjnych
6.1.2. Powiązanie procesu innowacyjnego z cyklem życia produktu
6.2. Pytania problemowe
6.3. Pytania testowe
6.4. Pytania typu prawda/fałsz
7. Finansowanie innowacyjnych przedsiębiorstw (Aleksandra Szulczewska-Remi)
7.1. Wprowadzenie
7.1.1. Etapy finansowania przedsiębiorstw
7.1.2. Źródła finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw
7.1.3. Kryteria wyboru finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw przez inwestorów
7.2. Pytania problemowe
7.3. Pytania testowe
7.4. Zadania

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier