Wartości we wpisach polskich partii politycznych w Internecie w okresie okołowyborczym w 2015 roku
Wersja papierowa
Autor:
Olender Kamil
Wydawnictwo:
LibronISBN: 978-83-662-6918-7
Liczba stron: 242
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2019 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
40,00 zł
W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica – lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej Projektowanie komunikacji.