Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 3 produkty,
łącznie za kwotę 518,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Apprendrais-tu à un poisson à grimper à un arbre? (French)
Douglas Gary M.
98,70 zł

 
ksiazka tytuł: Has Virgin's brand extension strategy been a success? autor: Oliva Lourdes
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Has Virgin's brand extension strategy been a success?

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-00-30710-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 332
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
595,50 zł

The main purpose of this work is to evaluate if the Virgin brand extensions to diversify its offerings has been a success, focusing the analysis on the principal branding strategies.Chapter1 introduces the Virgin organisation and Brand Extensions strategy.Chapter 2 explains the research methodology.Chapter 3 presents the origins and fundamental terms of branding. Then, it addresses the concept of strong brands and discovers their common features and advantages.It also concentrates on the brand extensions focusing on analysing the main typology used and the conceptualization from different perspectives of the complex term brand equity, to finish with the evaluation of outcomes.This Virgin case study helps to exemplify the different branding strategies used by the organisation.In addition, the researcher conducted some intensive methodological research including a survey to one hundred respondents to evaluate Virgin's brand equity health, attitudes and opinion towards the firm BE in (chapter 5) by following the adapted success framework.The research attained conclusions (chapter 6) to finally be on the position of making recommendations (chapter 7) appropriate to the firm.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier