Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 412,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Les actes manqués
Freud Sigmund
79,80 zł

 
ksiazka tytuł: From Marketing Mix to Digital Marketing autor: Ombassa Amour Joel
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

From Marketing Mix to Digital Marketing

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-07-31514-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 124
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
490,40 zł

Our society has moved from a non-industrialized production and consumption model suited to traditional marketing strategies to industrialized and then technologically industrialized models over the course of the 18th and 21st centuries. This process gradually led the traditional marketing function towards a digital marketing function specific to the 4.0 industrial revolution. The main aim of this research was to show that the development of ICTs has significantly encouraged interoperability between the marketing mix and digital marketing over the last ten (10) years in Cameroon. Davis' (1989) Technology Acceptance Model was used to explain the marketing orientations and roles of institutional ICT players and advertising professionals in Cameroon. Recent statistical data from Minpostel (2015) show that Internet and mobile penetration rates, access costs and the multiplicity of operators are all technological indicators that have influenced the interoperability between the marketing mix and digital marketing in the advertising sector in Cameroon.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier