Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Sustainable Product Development or Marketing Hype? autor: Page Tom
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Sustainable Product Development or Marketing Hype?

Wersja papierowa
Autor: Page Tom
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-38-433-6637-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 84
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
347,70 zł

This study explores consumer's attitudes and behaviour to the concept of sustainability within products in the bathroom industry. Scrutinising these against the actual product development and marketing which is pushing these products as green consumables. 'The possibility that sustainable development may not actually be achievable in any practical sense does not, however, make it any less important' (Walker, 2006). Even if this is true huge steps forward in sustainability can be made within the bathroom industry.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier