Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing Challenges and Social Marketing for POUS in Emerging Markets autor: Parolo Martin
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Marketing Challenges and Social Marketing for POUS in Emerging Markets

Wersja papierowa
ISBN: 978-36-392-0279-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 180
Wydanie: 2009 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
557,50 zł

Products and services for Bottom of the Pyramid consumers have been neglected for a long time. Until now, most of the products designed for the poor have been strongly subsidized or given away free of charge. As the present shows, the output is far away from being satisfying. Time has come to take the BoP consumers seriously and to treat them in appropriate ways. This book analyses the challenges in marketing which arise by scaling up the point-of-use water treatment systems. The knowledge that markets and consumers in developing countries do not behave the same way than they do in the developed world is just one step to succeed. But there is usually far more needed than just adapt marketing, because the consumers often have to change their behaviour. That is the point where social marketing comes in. This book shows one possible approach about how to construct a promising social marketing strategy for water purifiers in developing markets. Furthermore it includes a field study about the IDE Cambodia's ceramic water purifier distribution system, its problems and how it could be improved.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier