Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 310,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Zakazana psychologia Tom III
Witkowski Tomasz
41,90 zł

 
ksiazka tytuł: International Communication Strategies of Chinese Radio and TV Networks autor: Peng Duan
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

International Communication Strategies of Chinese Radio and TV Networks

Initial Observations
Wersja papierowa
Autor: Peng Duan
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-98-11-35144-0
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 220
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
221,50 zł

<div>This book discusses the effect of communication strategies in the course of China's national image building from both a theoretical and a practical perspective. The research data are collected via researcher's in-depth observation as well as focus group analysis and case study of selected Chinese radio and TV networks. On the basis of the empirical study and drawing on theories of international communication and political communication, this book also introduces an analytical framework that can be used to evaluate the effect of communication strategies in practice. Especially, the framework is applied to systematically analyze the formation and application of Chinese Communist Party's communication strategy with an aim at improving the national image and increasing its global influence. This book is of interest to graduate students and researchers who are interested in the broadcast communication in China.<br></div>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier