Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Pharmaceutical Marketing autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Pharmaceutical Marketing

Wersja papierowa
Redakcja: Mullner Ross
Wydawnictwo: Emerald Publishing Ltd
ISBN: 978-18-454-4855-4
Format: 21.0x28.0cm
Liczba stron: 92
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2005 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

The purpose of this title is to address some of the complex and controversial issues posed by pharmaceutical marketing.

Specifically, articles in this work will address the impact of direct-to-consumer advertising of drugs, the marketing of drugs over the Internet, pharmaceutical companies' marketing policies, and the marketing of herbal products, which are not regulated by the United States Food and Drug Administration (FDA).

Hopefully, it will provide many new insights into the benefits and pitfalls of pharmaceutical marketing.
Originally published as Journal of Consumer Marketing (2005, Vol.22, No.7)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier