Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: An organizational theory of creativity autor: Phillipson Shane N.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

An organizational theory of creativity

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-38-383-0398-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 300
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
624,00 zł

Mednick's Remote Associates Test for assessing creativity and Torrance's "gaps and deficiencies" model of creativity are based on the idea that creativity involves a comparison of the attributes of information. The research in this book tests this idea through the use of three sets of highly-analyzable stimuli, the data-analytic techniques of multidimensional scaling to visualize the organization of information and the fuzzy logical model of perception to model the responses to dissimilarity tasks. Using two groups of secondary school students that are distinguished on the basis of IQ scores, the results from this research show that there are individual differences in the organization of information and in the responses to the dissimilarity tasks, and that these differences are related to intelligence. This book will be of interest to researchers working in the area of intelligence and creativity.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier