Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych autor: Piotr Tarka
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych

Wersja papierowa
Autor: Piotr Tarka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-921-8
Liczba stron: 316
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
36,00 zł

Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za opracowanie bardzo interesujące, oryginalne, koncentrujące się na problematyce unikatowej w dorobku światowym i krajowym. W literaturze światowej można zidentyfikować pojedyncze publikacje poświęcone problematyce skuteczności badań marketingowych, ale nie dotyczą one takiego zakresu i skali studiów, jakie daje się zaobserwować w recenzowanej publikacji. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rozpatrywanie problematyki badań marketingowych w kontekście uwarunkowań organizacyjnych. Jest rzeczą typową, że badania marketingowe opisuje się z perspektywy metodologiczno-metodycznej, ale analizowanie ich z perspektywy kultury organizacyjnej, wewnętrznych procesów komunikacji czy też stylu podejmowania decyzji jest nietypowe dla znanych mi publikacji poświęconych badaniom marketingowym.


1. Istota, znaczenie i uwarunkowania skuteczności badań marketingowych
w przedsiębiorstwach
1.1. Istota i funkcje oraz procesowe ujęcie badań marketingowych
1.2. Znaczenie skutecznych badań marketingowych w zarządzaniu marketingowym firmą
1.3. Uwarunkowania organizacyjne skuteczności badań marketingowych
1.4. Uwarunkowania metodologiczne skuteczności badań marketingowych

2. Założenia w konstrukcji modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych
2.1. Model konceptualny i definicja skuteczności badań marketingowych
2.2. Procedura operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych
2.3. Instrument pomiarowy w sferze operacjonalizacji modelu skuteczności
badań marketingowych

3. Metodologia badań empirycznych, ocena wskaźników i analiza wymiarowości wielkości teoretycznych modelu skuteczności badań marketingowych
3.1. Proces doboru respondentów do próby oraz powody odmowy uczestnictwa
w badaniach
3.2. Charakterystyka prób badawczych w ujęciu cech metryczkowych i rekrutacyjnych
3.3. Analiza spójności wskaźników w zakresie badanych wielkości teoretycznych
3.4. Analiza wymiarowości wielkości teoretycznych w operacyjnym modelu
skuteczności badań marketingowych

4. Diagnoza uwarunkowań i efektów skuteczności badań marketingowych
w przedsiębiorstwach
4.1. Możliwości przedsiębiorstw w sferze pomiaru skuteczności badań marketingowych
4.2. Determinanty skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach
4.3. Specyfika poszczególnych uwarunkowań i efektów skuteczności badań
marketingowych
4.4. Modelowanie strukturalne (SEM) związków w zakresie uogólnionych uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów skuteczności badań
marketingowych

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier