Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Neuromarketing autor: Preuss Robert Sch?nthal
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Neuromarketing

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-38-383-8830-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 160
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
349,00 zł

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1)'Is neuromarketing a valid marketing tool?', (2)'Where is it optimal to deploy neuromarketing?' and, (3)' How can neuromarketing be deployed?'. The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier