Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Problemy wczesnej edukacji Nr 2  2014 rok autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok

Rok X 2014 Nr 2 (25)
(oryginalnie: Issues in early education)
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 977-17-341-5820-6
Format: 16.8x24.0cm
Liczba stron: 126
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski, angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
21,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich –
z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny
w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę
idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRACJE I PRAKTYKI
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
SPRAWOZDANIA
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Contents
STUDIES AND ARTICLES
Leah O’Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice –
the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,
Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process –
from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation
of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRATIONS AND PRACTICES
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
REPORTS
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier