Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 42,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Sekta
Stelar Marek
(Audiobook (płyta CD))
42,90 zł

 
ksiazka tytuł: Public Relations and Social Theory autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Public Relations and Social Theory

Key Figures, Concepts and Developments
Wersja papierowa
Redakcja: Ihlen Oyvind
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-382-8130-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 468
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
400,20 zł

<P><EM>Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments</EM> broadens the theoretical scope of public relations studies by applying the work of a group of prominent social theorists to make sense of the practice. The volume focuses on the work of key social theorists, including Max Weber, Karl Marx, John Dewey, Jürgen Habermas, Niklas Luhmann, Michel Foucault, Ulrich Beck, Pierre Bourdieu, Anthony Giddens, Robert Putnam, Erving Goffman, Peter L. Berger, Gayatri Chakravorty Spivak, Bruno Latour, Dorothy Smith, Zygmunt Bauman, Harrison White, John W. Meyer, Luc Boltanski and Chantal Mouffe. Each chapter is devoted to an individual theorist, providing an overview of that theorist's key concepts and contributions, and exploring how these can be applied to public relations as a practice. Each chapter also includes a box giving a short and concise presentation of the theorist, along with recommendation of key works and secondary literature.</P>
<P></P><B>
<P></B>&nbsp;</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier