Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: HISTORY OF MARKETING SCIENCE, THE autor: RUSSELL S WINER & SCOTT A NESLIN
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

HISTORY OF MARKETING SCIENCE, THE

Wersja papierowa
Redakcja: Neslin Scott a.
Wydawnictwo: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
ISBN: 978-98-14-61947-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 530
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
245,10 zł

<p>The field of marketing science has a rich history of modeling marketing phenomena using the disciplines of economics, statistics, operations research, and other related fields. Since it is roughly 50 years from its origins, <em>The History of Marketing Science</em> is a timely review of the accomplishments of marketing scientists in a number of research areas.</p><p>Different research areas of marketing science, such as Pricing, Internet Marketing, Diffusion Models, and Advertising, are treated to a highly readable and easy-to-digest historical analysis by the contributing authors. Each chapter provides a chronological timeline of key historical developments in the area of marketing science covered. Readers of other disciplinary backgrounds outside of economics, statistics, and operations research will be more than able to appreciate the development of marketing science as a field of research and its pioneers through the book.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier