Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

Wersja papierowa
Redakcja: Hu Zuohao
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-675-1666-6
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 224
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
317,50 zł

<P>This book proposes a theoretical framework identifying external and internal factors that influence internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key strategies e.g. standardization versus adaptation, price leadership versus branding, OBM export versus OEM export, and incremental versus leap-forward internationalization model. The relationships are examined between various international marketing mix e.g. distribution channel and pricing strategies, and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier