Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategisches Markteintrittsverhalten junger Technologieunternehmen autor: Rüggeberg Harald
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Strategisches Markteintrittsverhalten junger Technologieunternehmen

Erfolgsfaktoren der Vermarktung von Produktinnovationen
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-38-244-6452-4
Format: 17.0x24.4cm
Liczba stron: 316
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1997 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
179,30 zł

Ziel dieser empirischen Untersuchung ist es, die Vermarktung neu entwickelter Produkte zu unterstützen. Anhand ausgewählter Unternehmensneugründungen analysiert der Autor die Erfolgsfaktoren und stellt die
erfolgreichsten Markteinführungsstrategien vor.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier