Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 778,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Wild Palette
Arment Chad
119,50 zł

 
ksiazka tytuł: Multi-Channel Retailing autor: Rittinger Sebastian
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Multi-Channel Retailing

Prinzip, Konzepte und Erfolgsfaktoren
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-36-580-5196-9
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 52
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
68,30 zł

Getrieben durch das rasante Wachstum des Einzelhandels über das Internet (E-Commerce), hat sich das Multi-Channel Retailing fest im Handel etabliert. Unter Multi-Channel Retailing versteht man ein spezifisches Distributionskonzept von Handelsunternehmen, das sich durch den parallelen Einsatz von mehreren Vertriebskanälen auszeichnet. Sebastian Rittinger beschreibt in kompakter Form die zentralen Begriffe und grundlegenden Erscheinungsformen des Multi-Channel Retailing. Aufbauend auf einer Diskussion zentraler Erkenntnisse der Konsumentenverhaltensforschung im Multi-Channel-Kontext werden mit dem Cross-Channel Management sowie dem Retail Branding anschließend die beiden zentralen Erfolgsfaktoren für Multi-Channel Retailer der Zukunft vorgestellt.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier