Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 27 produktów,
łącznie za kwotę 5 390,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Niewielka suma szczęścia
Łukaszewski Wiesław
39,90 zł

 
ksiazka tytuł: The Customer Service Your Customers Expect autor: Robinson Brenda
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Customer Service Your Customers Expect

Stories About Customer Service
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Trafford Publishing
ISBN: 978-14-907989-8-1
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 60
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
53,10 zł

Join Brenda to take a new look at customer service. Through a series of stories that are as funny as they are enlightening, explore updated skills and techniques for making your customers part of your team. Break old habits and ensure a personalized, positive, professional level of service every time. Learn updated skills for meeting and greeting, approaching customers, responding to inquiries and finding new solutions to old problems. Challenge yourself to adopt a new vocabulary which focuses on what can be done instead of what can't be done. Use words and phrases that move the situation ahead and prevent defensiveness and arguments. Implement a formula for positive outcomes based on questions, options, solutions and actions. Create an environment of excellence in all of your communications and customer service.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier