Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Consumers' Responsiveness to Brand Partnerships autor: Romani Jessica
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Consumers' Responsiveness to Brand Partnerships

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-394-6058-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 80
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
189,50 zł

During the last decades destination branding has achieved more and more attention from DMOs, which attempt to exploit the benefits deriving from the combination between a strong brand, a good marketing and network management. That is why sponsorships grew in importance and complexity too, leading them to become real partnerships. Past research has demonstrated how sport-related advertisement is subject to more consumers' attention than any other forms; thus, over time, companies used more and more this medium. This meaningful increase in marketing partnerships motivated me to write my bachelor thesis on the case of the alpine destination Trentino and its partnership with FC Bayern München.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier