Metody innowacji produktu
ISBN: 978-83-7417-898-3
Format: B5
Liczba stron: 282
Oprawa: Twarda z obwolutą
Wydanie: 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Książka jest adresowana do kadry kierowniczej przedsiębiorstw, zwłaszcza przemysłowych, do menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą produktową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także do projektantów oraz studentów uczelni ekonomicznych, politechnicznych i pracowników naukowych uczelni. Jej zawartość pozwala pozyskać wiedzę i informacje o sposobach właściwego postępowania w procesie innowacji produktu oraz zdobyć najważniejsze kompetencje i umiejętności skutecznego tworzenia i wprowadzania strategii nowego produktu w przedsiębiorstwie. Można oczekiwać, że wynikami zrealizowanego projektu badawczego będą zainteresowani pracownicy instytutów badawczych, inżynierowie projektanci nowych produktów oraz menedżerowie produktu w przedsiębiorstwach poszukujący nowych rozwiązań usprawniających procesy rozwoju i wprowadzania nowych produktów na rynek.