Niewątpliwie wielkim wyzwaniem stojącym przed współczesnymi nauczycielami matematyki jest uczynienie ich lekcji atrakcyjnymi, a nauczania matematyki bardziej znaczącym. Jak przyciągnąć uwagę uczniów, konkurując ze światem poza czterema ścianami szkoły, który najwyraźniej wzbudza ich zainteresowanie? Wiadomo, że znaczna część naszych uczniów, pomimo trudności w uczeniu się matematyki, zwłaszcza geometrii przestrzennej, posiada szerokie umiejętności w zakresie technologii. Dlaczego więc nie połączyć tego, co opanowali z tym, co muszą opanować? Mając to na uwadze, przeprowadzono tę pracę. Celem było opracowanie metodologii, która pozwoli uczniom naprawdę nauczyć się geometrii przestrzennej, nie tylko poprzez zdobywanie wiedzy w czysto mechaniczny sposób, ale zaczynając od tego, co uważamy i uważamy za fundamentalne na co dzień w klasie: konstruowanie przez uczniów wiedzy matematycznej w ekscytujący i znaczący sposób.