Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Psychologie im Online-Marketing autor: Schülke Andreas
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Psychologie im Online-Marketing

Sozialwissenschaftliche Erkenntnisse und ihre Bedeutung für Marketing und Werbung im Web
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Books on Demand
ISBN: 978-37-448-3725-5
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 150
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
90,40 zł

Online-Marketing kann enorm von psychologischem Grundwissen profitieren, denn es geht dabei ja um Menschen. Genauer ist das Ziel, Menschen im Internet zu erreichen und zu überzeugen.
In diesem Buch werden daher alle Themenfelder der Psychologie behandelt, Erkenntnisse und Theorien aus der sozialwissenschaftlichen Forschung zusammengetragen und ihre Bedeutung und Anwendungsfelder im Online-Marketing aufgezeigt.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier