Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Pre-Closing for Network Marketing autor: Schreiter Keith
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Pre-Closing for Network Marketing

"Yes" Decisions before the Presentation
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Fortune Network Publishing Inc
ISBN: 978-19-481-9700-7
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 154
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
51,10 zł

<p><strong>Get our prospects to make a &ldquo;yes&rdquo; decision immediately &hellip; even before our presentation begins!</strong></p><p>Pre-closing is natural. We make a final decision to go to a movie before we see the movie. We make a final decision to go to a restaurant before we see the menu. It is the same with sales presentations. Prospects decide first if they want our business or product, before they see our facts, features and benefits.</p><p>Closing at the end of our presentations creates stress for us and our prospects. We hate the feeling of pushing for a final decision at the end of our presentation. Now we can confidently give our presentations without the pressure of trying to convince our prospects. Why? Because our prospects already want what we offer.</p><p>Getting a &ldquo;yes&rdquo; decision first makes sense. Why would we even want to present our business or products unless our prospects wanted them first? Now our prospects will love every detail of our presentation.</p><p><strong>No stress. No rejection. And a lot more fun.</strong></p><p>So instead of selling to customers with facts, feature and benefits, let&rsquo;s talk to prospects in a way they like. We can now get that &ldquo;yes&rdquo; decision first, so the rest of our presentation will be easy.</p><p><strong>Order your book now!</strong></p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier