Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Advertising, The Uneasy Persuasion autor: Schudson Michael
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Advertising, The Uneasy Persuasion

Its Dubious Impact on American Society
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-389-6618-5
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 338
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
356,10 zł

<P>What does advertising do? Is it the faith of a secular society? If so, why does it inspire so little devotion? <I>Advertising, the Uneasy Persuasion</I> is a clear-eyed account of advertising as both business and social institution.</P>
<P>Instead of fuelling the moral indignation surrounding the industry, or feeding fantasies of powerful manipulators, Michael Schudson presents a clear assessment of advertising in its wider sociological and historical framework, persuasively concluding that advertising is not nearly as important, effective, or scientifically founded as either its advocates or its critics imagine.</P>
<P>'Dispassionate, open-minded and balanced ... he conveys better than any other recent author a sense of advertising as its practitioners understand it.' Stephen Fox, <I>New York Times Book Review</P></I>
<P>First published in 1984.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier