Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Psychology of Advertising autor: Scott Walter Dill
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Psychology of Advertising

A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Kessinger Publishing
ISBN: 978-14-254-8457-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 292
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2006 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
151,90 zł

The Psychology of Advertising is a book written by Walter Dill Scott that explores the principles of psychology in relation to successful advertising. This book provides a simple exposition of the psychological principles that are commonly used in advertising, such as motivation, attention, perception, memory, and emotion. It explains how these principles can be used to create effective advertising campaigns that appeal to the target audience and influence their behavior. The book also discusses the role of research in advertising and how it can be used to test the effectiveness of different advertising strategies. The Psychology of Advertising is a valuable resource for anyone interested in understanding the psychology behind successful advertising and how it can be used to create effective marketing campaigns.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier