Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 45,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Namaste
Puigcerver Héctor García,Contijoch Francesc Miralles
45,00 zł

 
ksiazka tytuł: Sensory Marketing autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Sensory Marketing

Research on the Sensuality of Products
Wersja papierowa
Redakcja: Krishna Aradhna
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-18-416-9889-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 428
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2009 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
370,30 zł

<P>What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers' senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch , taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product's or service's appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing by practitioners and also can be used for research or in academic classrooms.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier