Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Basic Library Marketing Tools for Offline and Online Generation autor: Shahzad Khurram
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Basic Library Marketing Tools for Offline and Online Generation

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-593-4769-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 76
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
364,00 zł

In recent years, marketing has earned magnetism in libraries and information centers throughout the world. Self-support policies, increasing competitiveness in the marketplace, increasing users' expectations and widening access to information are some of the high-flying causes for this trend. To survive in such an environment, LIS Professionals must identify their users' needs in an effectual manner. The user is at the centre of every library's activity. Pleasing the customers is the primary concern in the marketing process. Users will only come back for acquiring more services if they are satisfied; if they are not, they will find a different resource. Embedded librarians need to have adequate understanding of prospective users to create superior value for them. Library Marketing is concerned with encouraging users to avail library's resources and make the maximum usage of libraries to quench their reading thirst. Library Marketing updates users about existing resources and services. Library Marketing is in actuality entirely about users and communication. Librarians may not facilitate their clients without considering political, economic, social and technological trends.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier