Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 7 produktów,
łącznie za kwotę 1 114,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
How to Talk to a Narcissist
Lachkar Joan Jutta
225,60 zł

 
ksiazka tytuł: Wgląd w neuromarketing autor: Shaikh Md. Sadique
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Wgląd w neuromarketing

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-59046-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
589,10 zł

Stosując zasady oparte na neuronauce, będziesz w stanie tworzyć komunikaty marketingowe i wizualizacje, które lepiej łączą się z docelowymi odbiorcami. Jak sama nazwa wskazuje, neuromarketing oznacza zastosowanie badań opartych na mózgu w dyscyplinie marketingu w ogóle, a marketingu cyfrowego w szczególności. Wiąże się to z wykorzystaniem funkcjonalnego rezonansu magnetycznego (fMRI), pomiaru aktywności elektrycznej mózgu lub innych technologii wykorzystywanych do pomiaru reakcji ludzi na kreacje marketingowe, takie jak copywriting, opisy produktów, ceny, opakowania i reklamy. Badacze mogą odkryć, że określony bodziec wywołuje reakcję w mózgach badanych, która jest skorelowana z pożądanym zachowaniem (np. uwalnianiem hormonu "dobrego samopoczucia"). Oczywiście, jako marketer chciałbyś poznać te związki przyczynowo-skutkowe, aby móc zastosować te zasady w swojej kreacji, a tym samym poprawić kluczowe wskaźniki konwersji. Ta książka wyjaśnia wszystko o tym, jak skutecznie praktyki neuronauki mogą być przydatne i możliwe do wdrożenia w marketingu i zachowaniach konsumenckich.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier