Wgląd w neuromarketing
ISBN: 978-62-08-59046-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Stosując zasady oparte na neuronauce, będziesz w stanie tworzyć komunikaty marketingowe i wizualizacje, które lepiej łączą się z docelowymi odbiorcami. Jak sama nazwa wskazuje, neuromarketing oznacza zastosowanie badań opartych na mózgu w dyscyplinie marketingu w ogóle, a marketingu cyfrowego w szczególności. Wiąże się to z wykorzystaniem funkcjonalnego rezonansu magnetycznego (fMRI), pomiaru aktywności elektrycznej mózgu lub innych technologii wykorzystywanych do pomiaru reakcji ludzi na kreacje marketingowe, takie jak copywriting, opisy produktów, ceny, opakowania i reklamy. Badacze mogą odkryć, że określony bodziec wywołuje reakcję w mózgach badanych, która jest skorelowana z pożądanym zachowaniem (np. uwalnianiem hormonu "dobrego samopoczucia"). Oczywiście, jako marketer chciałbyś poznać te związki przyczynowo-skutkowe, aby móc zastosować te zasady w swojej kreacji, a tym samym poprawić kluczowe wskaźniki konwersji. Ta książka wyjaśnia wszystko o tym, jak skutecznie praktyki neuronauki mogą być przydatne i możliwe do wdrożenia w marketingu i zachowaniach konsumenckich.