Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Customer experience in upscale restaurant autor: Shakhgaleyeva Alexandra
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Customer experience in upscale restaurant

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-597-0969-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 68
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

The physical environment is considered to be one of the most important factors that attracts new customers and increases satisfaction from the dining experience. The purpose of this study is to understand if any of the physical environment dimensions such as ambiance, facility aesthetics, spatial layout, or service staff have positive effects on the customer experience in the upscale restaurant industry.The results of the present study revealed that facility aesthetics, ambiance, service staff and spatial layout of the restaurant affected the customers' experience. In addition, the "service staff" group of attributes was considered as the most important. Finally, implication for researchers and managers of restaurants were discussed along with limitations and recommendations for future studies.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier