Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Boomer Brand Winners & Losers autor: Silverstein Barry
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Boomer Brand Winners & Losers

156 Best & Worst Brands of the 50s and 60s
Wersja papierowa
Wydawnictwo: GuideWords Publishing
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
59,00 zł

<p><strong>What was the name of the first maple flavor instant oatmeal cereal?<br />
What brand is the oldest major soft drink in America?<br />
What do the &ldquo;m&rsquo;s&rdquo; in M'Ms stand for?<br />
Who was the Barbie doll named after?<br />
Which toothpaste had Bucky Beaver as a mascot?</strong></p><p>The answers to these burning questions &ndash; and many more &ndash; can be found in the book, <strong><em>Boomer Brand Winners ' Losers: 156 Best ' Worst Brands of the 50s and 60s.</em></strong></p><p>This remarkable book features fascinating stories of 156 best and worst brands of the Boomer era. Readers can relive the days of Cap&rsquo;n Crunch and Cocoa Puffs, E-Z Pop and Pop-Tarts, cap guns and comic books. They can recall the time when automobiles ruled the road and a transistor radio was &ldquo;advanced technology.&rdquo; They will learn how television played a key role in brand advertising. They will discover which brands blossomed and which were a bust.</p><p>The book is divided into fifteen chapters, each covering a brand category:</p>
<ul>
<li>Television</li>
<li>Cereal</li>
<li>Soft Drinks</li>
<li>Snack Foods, Convenience Foods</li>
<li>Toys, Games and Comic Books</li>
<li>Health, Beauty and Cigarettes</li>
<li>Automobiles</li>
<li>Fast Food</li>
<li>Rock &#39;n&#39; Roll</li>
<li>Revolution</li>
<li>Environment</li>
<li>Technology</li>
<li>Movies</li>
<li>The Ultimate Boomer Brand Winner ' Loser</li>
</ul>

<p>An Appendix includes a fill-in form so readers can pick their own 'winners' and 'losers,' links to vintage TV commercials, and a Boomer Brands Discussion Guide. The book is a sequel to the first book on the topic, <em>BOOMER BRANDS: Iconic Brands that Shaped Our Childhood</em>.</p>
<p><em>Boomer Brand Winners ' Losers</em>&nbsp;is a wondrous walk down Memory Lane!</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier