Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: International Strategic Management of Brands and Online Firms autor: Sinning Carolina
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

International Strategic Management of Brands and Online Firms

Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internationalization
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-36-583-8049-6
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
400,80 zł

<p>The research focus of Carolina Sinning refers to the international strategic management of brands and e-commerce firms. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the application of the endorsed branding strategy in terms of favorable consumer behaviour across nations. Moreover, she reveals successful time-based internationalization process decisions for e-commerce firms.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier