Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych Tom 1
ISBN: 978-83-8270-311-5
Format: 16.0x23.0cm
Liczba stron: 266
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
Książka analizuje kwestie związane z procesem nauki i edukacją, ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów. Autorzy przedstawiają różnorodne metody i strategie pedagogiczne, które mogą być stosowane w szkolnej praktyce, aby umożliwić każdemu uczniowi rozwój i realizację jego potencjału. Książka skupia się na tematach takich jak diagnoza potrzeb edukacyjnych, dostosowanie procesu nauczania do indywidualnych umiejętności i możliwości uczniów oraz tworzenie warunków sprzyjających efektywnemu uczeniu się. Autorzy podkreślają także znaczenie współpracy między nauczycielami, rodzicami i innymi specjalistami w obszarze edukacji, by stworzyć kompleksowe wsparcie dla uczniów.