Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Konsumenci z perspektywy neuronauki poznawczej. Wybrane zagadnienia autor: Szymusiak Henryk
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Konsumenci z perspektywy neuronauki poznawczej. Wybrane zagadnienia

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382111095
Format: B 5
Liczba stron: 141
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
31,50 zł

1. Neuronauka poznawcza i jej metody badawcze
1.1. Podstawy neuronauki poznawczej
1.1.1. Doświadczalne podstawy neuronauki
1.1.2. Teoretyczne podstawy neuronauki
1.2. Metody neuronaukowe
1.2.1. Podział i ogólna charakterystyka narzędzi pomiarowych stosowanych w badaniach neuronaukowych
1.2.2. Wartość metod neuronaukowych
1.2.3. Praca z wynikami badań neuronaukowych
1.3. Aktualne i potencjalne zastosowania metod neuronaukowych na przykładzie usług
2. Podstawy neuropsychologii zachowań konsumenckich i marketingu
2.1. Przeszłość i teraźniejszość neuronauki konsumenckiej
2.1.1. Początki neuronauki konsumenckiej: neuronalne korelaty zachowań konsumentów
2.1.2. Integracja neuronauki i zachowań w badaniach konsumenckich
2.1.3. Rozwiązywanie konfliktów i rozwój istniejących teorii podejmowania decyzji
2.1.4. Rozpoznawanie nowych mechanizmów leżących u podstaw podejmowania decyzji przez konsumentów
2.1.5. Wyzwania związane z zastosowaniem odkryć neuronaukowych w zarządzaniu
2.2. Podstawowe obwody neuronalne badane w neuronauce konsumenckiej
2.2.1. Uwaga
2.2.2. Pamięć
2.2.3. Przetwarzanie emocji
2.2.4. Przetwarzanie nagród
2.2.5. Funkcjonalna neuroanatomia procesów poznawczych i behawioralnych
2.3. Kluczowe obszary badawcze neuronauki konsumenckiej
2.3.1. Reklama i branding
2.3.2. Preferencje i wybory konsumentów
2.3.3. Marketing mix – cena, produkt, promocja i dystrybucja
2.4. Przyszłość neuronauki konsumenckiej
2.4.1. Różnice indywidualne
2.4.2. Różnice „wewnątrz jednostki” (within-individual differences)
2.5. Przyszłe wyzwania dla neuronauki konsumenckiej
2.5.1. Potrzeba fundamentalnego integracyjnego podejścia do neuronauki – integracja teorii umysłu i empatii w nauce o zachowaniach konsumenckich
2.5.2. Konteksty społeczne i neuronauka
2.5.3. Upowszechnione zastrzeżenia wobec neuronauki konsumenckiej

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier