Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 18 produktów,
łącznie za kwotę 2 736,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Zapiski z Hiroszimy
Ōe Kenzaburō
35,00 zł

 
ksiazka tytuł: Teacher Professional Development in Changing Conditions autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Teacher Professional Development in Changing Conditions

Wersja papierowa
Redakcja: Beijaard Douwe
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-90-481-6933-7
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 372
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
890,00 zł

<P>This book presents some highlights from the deliberations of the 2003 conference of the International Study Association on Teachers and Teaching (ISATT). Part 1 presents the five keynote addresses of the
conference, while Parts 2 through 4 present selected papers related to each of three sub-themes: knowledge construction and learning to teach, perspectives on teachers' personal and professional lives, and teachers' workplace
as context for learning. </P> <P>The chapters in this book provide an array of approaches to understanding the process of teacher learning within the current context of the changing workplace environment. They also
provide an important international perspective on the complex issues revolving around the international educational reform movement. Basically, they show how teachers' workplace (inside and outside schools) are more than ever
subject to continuous change and that, subsequently, standards for teaching must be flexible to these changing conditions. This asks for a redefinition of teacher professionalism in which the role of context in teacher
learning is emphasized as well as the improvement of the quality of teacher thinking and learning. Related to the ever-changing context of teaching, a dynamic approach to teaching and teacher learning is required, in which
identity development is crucial. Researchers have an important role to play in revealing and explaining how teachers can build their professional identity, through self-awareness and reflection, in the ever-changing
educational contexts throughout the world.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier