Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The marketing practices and problems of MSEs in Addis Ababa autor: Tefera Girma
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The marketing practices and problems of MSEs in Addis Ababa

Wersja papierowa
Autor: Tefera Girma
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-484-9183-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 92
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
365,20 zł

Nowadays, small and medium sized enterprises in market economies are the engine of economic development. moreover, due to their flexibility, adaptability and their potential to react to challenges and changing environments, MSEs contribute to the sustainable growth and employment generation significantly. On the other hand, due to rapid globalization the business environment is becoming more hectic and highly competitive so that MSEs are attempting to grapple and stay afloat. Currently, like big business, marketing in MSEs sector involves all aspects of marketing such as the product, promotional methods and the distribution element. The sector should also address the marketing problems that comes from increased competition, lack of skills in producing the product, lack of capital to expand their enterprises and go to the international market. Hence, the book attempts to show the overall picture of the marketing practices and the problems that these MSEs face.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier