Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 34,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Dandelion in the Wind
Panic Alexandra
34,70 zł

 
ksiazka tytuł: Quality of Ethiopian TV Commercials autor: Temere Mulu
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Quality of Ethiopian TV Commercials

Wersja papierowa
Autor: Temere Mulu
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-36-392-9761-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 88
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
376,20 zł

The perception of the public towards advertisement is more important than any thing else in determining its effectiveness. It makes no difference how good the advertising is, if it does not get a favorable response from the public. Based on this finding; however, most ETV advertisements failed to get a favorable public perception. Besides, though there are no hard and fast rules, which can make advertising effective, researchers in the area, have pinpointed some basic principles, heavenly virtues that advertisements should fulfill and deadly signs that advertisements should avoid. However, most ETV advertisements commit most of the deadly sins of advertising and they failed to fulfill many of the heavenly virtues.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier