Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Cultural Life of Risk and Innovation autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Cultural Life of Risk and Innovation

Imagining New Markets from the Seventeenth Century to the Present
Wersja papierowa
Redakcja: Hsu Chia Yin
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-673-6154-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 186
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
318,20 zł

<P>How did "innovation" become something to strive for, an end in itself? And how did "the market" come to be thought of as the space of innovation? This edited volume provides the first historical examination of how innovations are conceived, marketed, navigated and legitimated from a global perspective that highlights contrasting experiences. These experiences include: colonial "projecting" in the Dutch New Netherlands, trust networks in the early US securities market, female investors during the Financial Revolution, life insurance in nineteenth-century France, "bubbles" and trusts in 1920s Shanghai, government regulation of the pre-Revolutionary stock market and the checkered success of today's bit-coin technology. By discussing these diverse contexts together, this volume provides a pathbreaking reconsideration of market and business activities in light of <I>both </I>the techniques and the emotional vectors that infuse them.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier