Poznań

 

 
Produkt "Die Volkssagen der Altmark (Großdruck)" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 231,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Die Volkssagen der Altmark (Großdruck)
Temme Jodocus Deodatus Hubertus
71,60 zł

 
ksiazka tytuł: The Neural Basis of Mentalizing autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Neural Basis of Mentalizing

Wersja papierowa
Redakcja: Gilead Michael
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-30-305-1892-9
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 708
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
649,40 zł

<p>Humans have a unique ability to understand the beliefs, emotions, and intentions of others-a capacity often referred to as mentalizing. Much research in psychology and neuroscience has focused on delineating the mechanisms of mentalizing, and examining the role of mentalizing processes in other domains of cognitive and affective functioning. The purpose of the book is to provide a comprehensive overview of the current research on the mechanisms of mentalizing&nbsp;at the neural, algorithmic, and computational levels of analysis.</p><p>The book includes contributions from prominent researchers in the field of social-cognitive and affective neuroscience, as well as from related disciplines (e.g., cognitive, social, developmental and clinical psychology, psychiatry, philosophy, primatology). The contributors review their latest research in order to compile an authoritative source of knowledge on the psychological and brain bases of the unique human capacity to think about the mental states of others. The intended audience is researchers and students in the fields of social-cognitive and affective neuroscience and related disciplines such as neuroeconomics, cognitive neuroscience, developmental neuroscience, social cognition, social psychology, developmental psychology, cognitive psychology, and affective science. Secondary audiences include researchers in decision science (economics, judgment and decision-making), philosophy of mind, and psychiatry.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier