Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 29,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Domagalski Plakaty
Folga-Januszewska Dorota
29,90 zł

 
ksiazka tytuł: A Study on Online Buying Behaviour in Fashion and Apparel Industry autor: Trivedi Pulkit
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

A Study on Online Buying Behaviour in Fashion and Apparel Industry

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-00-50450-0
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 188
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
439,00 zł

Lots of study have been done on the Apparel but very rare literature is found on the Online Consumer Buying Behaviour, so I have undergone this study. This book is all about Consumer Buying Behaviour towards fashion and apparel industry perspective. It is concluded that though many factor act as an influencing buying behaviour towards online shopping. Further research can be done on "A Comparative Study on Branded and Non Branded Consumer Buying Behaviour towards fashion and apparel industry can be carried out across India and region wise differences, if any can also be identified.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier