Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 254,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Łańcuchowe zmiany zachowań
Byrka Katarzyna
59,00 zł

 
ksiazka tytuł: The Alignment Factor autor: Van Riel Cees B.M.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Alignment Factor

Leveraging the Power of Total Stakeholder Support
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-69075-1
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 258
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
480,40 zł

<P>The importance of creating a favourable impression is hard to overstate in all walks of life - in business it's vital to achieve strategic goals. Customers, journalists, bloggers, investors, governments and other groups are all important stakeholders in an organizations performance and in persuasively communicating a company's ethical and socially responsible behaviour, these groups can be kept onside.</P> <P>Supported throughout by lively examples, this book contains guidance for implementing strategies that engage stakeholders - highlighting those organizations which employ communication professionals as key performers. Van Riel reveals how a dominant logic develops among executives, which influences styles and techniques of trust-building communication.</P> <P>The practical insights demonstrated via cases including Google, Unilever and&nbsp;Barclays make this book useful reading for MBA and other graduate classes across areas such as public relations and&nbsp;reputation management as well as thinking managers across the globe.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier