Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 7 produktów,
łącznie za kwotę 506,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Psychologia lekarska w leczeniu chorych somatycznie
42,00 zł

 
ksiazka tytuł: Wirkung von Limited Editions für Marken autor: Winter Kai
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Wirkung von Limited Editions für Marken

Theoretische Überlegungen und empirische Überprüfung
Wersja papierowa
Autor: Winter Kai
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-38-349-1680-8
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 288
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2009 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
316,60 zł

Kai Winter führt eine umfassende Untersuchung zu Limited Editions im Fast Moving Consumer Goods -Bereich aus der Management- und Konsumentenperspektive durch. Er gibt einen tiefgehenden Einblick, welche Mechanismen
den Reiz von Limited Editions auf den Konsumenten ausmachen und wie die Wahrnehmung der Marke durch Limited Editions positiv beeinflusst werden kann.<br> <br>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier