Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Human Capital in Hotel Industry autor: Wszendybył-Skulska Ewa
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Human Capital in Hotel Industry

Wersja papierowa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 978-83-7556-522-5
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
36,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

"(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its added value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions asked by the managers and hotel-keepers under the present very difficult conditions of competitiveness:

1. Why does personnel management in the hospitality industry mean human capital management and why is it far different than in other industries?

2. How to measure investments in human capital in the hospitality industry?

3. What is the level of human capital in hotels in Poland?

4. What can be changed in order to improve efficiency of investment in human capital in the hospitality industry in Poland? (...)"

(from the review by Prof. M. Bednarczyk)



"One of the phenomena characteristic of the present times is professionalization and related requiring of a high level of competence. It is particularly seen in tourism service sector where employees? unique competencies are a scarce resource that is difficult to be copied. Therefore, in order to make a company carry out their tasks, it is necessary to have both appropriate resources in terms of quantity and most importantly competent staff that demonstrate a unique approach in the field of customer service that enables to "create guests? memories" and "keep the brand promises".

The work undertaking the issue of human capital in hospitality industry helps tackle the challenge. (...)"

(from the review by PhD. D. Lewicka, Prof. AGH)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier