Po co jest PR?
ISBN: 978-83-635-6697-5
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
? przygotować się do współpracy z agencją PR;
? zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
? rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
? z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
? wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
? budować i chronić reputację dzięki public relations;
? dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.