Marketing produktu politycznego
ISBN: 978-83-8017-172-5
Format: 16.6x23.8
Liczba stron: 354
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | 1, 2017 r. | 32,00 zł |
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.