Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Role of Trust on Online-Banking Acceptance autor: Zamani Mosaabadi Rohallah
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Role of Trust on Online-Banking Acceptance

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-473-2852-0
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 56
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
356,80 zł

The digital revolution has changed almost all aspect of humans' life style in the new millennium. Nowadays, A customer can conduct a variety of banking and financial transactions from the comfort of their own home at any time of the day, any day of the week. However, banking is a business activity that requires a high degree of trust because it involves sensitive and private personal information. Consequently, online banking is an e-commerce activity that also requires a high degree of trust. This study collected 250 questionnaires to determine the antecedents that influence customers' trust in online banking. Moreover, to explore the importance of trust and distrust factors in acceptance of online banking by users, regression analysis has been run. These results indicated that increasing the level of perceive trust, perceive ease of use and perceive usefulness can increase the level of trust among the Iranian customers toward online banking.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier