Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Wersja papierowa
Redakcja:
Bednarczyk Małgorzata
Wydawnictwo:
CeDeWuISBN: 978-83-7556-157-9
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 180
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2021 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
49,00 zł
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.